4 تا از بهترين پمادهاي ضد قارچ پوستي خارجي به همراه قيمت و نکات
نوشته شده توسط : مبیناکاظمی

در اين مطلب به کمک تحقيقات معتبر پزشکي در اروپا، شما را با بهترين مارک هاي پماد ضد قارچ پوستي خارجي آشنا مي کنيم. عمده اين پمادها در فروشگاههاي لوازم بهداشتي-آرايشي موجود هستند.

راهنماي خريد بهترين پماد ضد قارچ

اين پمادها به کشتن سلول‌هاي قارچ کمک مي‌کنند. اين پمادها عفونت‌هايي که روي پوست يا ناخن‌ها ايجاد مي‌شود را برطرف مي‌کنند و قرار نيست بصورت داخلي مورد استفاده قرار بگيرند. عفونت‌هاي پوستي قارچ از عفونت‌هاي داخلي شديدتر نيستند، به همين دليل مي‌توانيد اين پمادها را از داروخانه تهيه کنيد.

ممکن است در هرجاي بدنتان قارچ داشته باشيد، اما بصورت معمول قارچ روي پاها ايجاد مي‌شود. پايين بودن سيستم ايمني بدن از عواملي است که مي‌تواند منجر به ايجاد عفونت‌هاي قارچي بشود. ما در اينجا نکاتي که بايد هنگام خريد کرم رعايت کنيد را به همراه عوامل ايجاد قارچ و راههاي مبارزه با آن براي شما بيان مي‌کنيم.

براي خريد پماد ضد قارچ اين سوالات را از خود بپرسيد

به‌‌دنبال درمان چه‌نوع قارچي هستيد؟

انواع مختلف قارچ به کرم‌هاي ضدقارچ مختلف نياز دارند. بسته‌بندي يا بروشور کرم مي‌تواند نشان‌دهنده کارايي کرم در درمان نوع قارچ باشد. درغير اينصورت، به اجزاي آن نگاه کنيد. براي مثال، تربينافين براي درمان کچلي قارچي، خارش ميان‌‌پاها، و پاي ورزشکاران مناسب هست. ميکونازول علاوه بر موارد بالا براي درمان عفونت‌ نيز مناسب است. برخي از کرم‌ها حاوي ترکيباتي هستند که مي‌تواند براي درمان علايم ديگري مثل سوزش و التهاب مناسب باشد.

نياز داريد که دارو چقدر قوي باشد؟

ميزان موجود در کرم روي بسته‌بندي آن نوشته شده‌است. اگر به عفونت قارچي توجه نکنيد ممکن است کرمي که تهيه مي‌کنيد توانايي درمان آن را نداشته باشد. اگر نتوانسيد اين عفونت را درمان کنيد به دکتر مراجعه کنيد، تا پمادي قويتر يا قرص به شما تجويزکند.

ادامه مطلب لينک زير:

4 تا از بهترين پمادهاي ضد قارچ پوستي خارجي به همراه قيمت و نکات مهم





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: